agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-26 | [This text should be read in romana] |
-pt inceput,cu ce vrei sa incep?
-cu titlul! -e vechi? -e nou,acum mi-a venit in minte! -e important? -un titlu mereu e important! -bine,dar sunt si alte lucruri importante,nu? -da,bineinteles! -privind inceputul acestei discutii,cum crezi ca se va termina? -nu se va termina... -de ce nerostite? -fiindca nu au fost spuse.acum e prima data. -da de ce ar fi fost spuse?un dialog trebuie spus dinainte? -nu. -dar cand? -eu spun cand simt nevoia sa fac asta! -ce crezi ca e dincolo de un dialog? -depinde... -dincolo de dialogul acesta ce e? -unele lucruri trebuie spuse. -cum trebuie spuse? -omul cand e singur cu el insusi,e mult mai sincer. -crezi asta? -stiu asta! -au zis multi ca te pricepi sa scrii? -inca invat sa scriu. -cum e scrisul,cum il privesti? -nu ma cunosc decat atunci cand scriu! -sunt mai importante cuvintele sau modul cum le folosesti? -ce simti,cred. -cum trebuie sa fie un scriitor? -inca nu sunt ca sa stiu. -de ce? -azi,scriitorii buni sunt istorie. -cum a fost prima iubire? -trecatoare. -urmatoarele? -simple povesti. -ai multe amintiri? -cateodata,noaptea... -cum privesti luna cand e plina? -ca un copil. -ce inseamna prea multe intrebari? -prea multe raspunsuri! -fiecare intrebare are raspuns? -depinde. -ai citit multe carti? -nu. -ai vise? -le-am cautat mult... -esti departe? -cateodata,noaptea. -ce-ti doresti cel mai mult de la viata? -o sansa. -sansa de a fi scriitor? -sansa de a fi ceea ce vreau sa fiu! -ce crezi ca o sa fii? -ce o sa stiu sa fiu... -ce muzica iti place? -muzica buna. -scriitorii sunt la fel ca muzicienii? -un scriitor e scriitor,un muzician e muzician. -sunt momente cand nu te regasesti? -au fost... -crezi in Dumnezeu? -nu sunt un credincios model. -ce ai citit ultima data? -un ziar. -cum ti se pare prostia la oameni? -prea multa. -ce-ti place sa faci? -sa simt. -totusi,e multa durere,nu? -e mult haos moral... -filozofia cum ti se pare? -pur si simplu filozofie. -alte stiinte cum sunt? -bine definite. -care e cel mai interesant lucru? -sa gasesti totul interesant. -cum sunt raspunsurile scurte? -uneori la obiect,alteori neclare... -cum discuti un subiect? -ocolindu-l sau direct,vazand aspecte. -ce crezi ca a zis primul om,adam? -poate a zis "Dumnezeu...",oricum Dumnezeu era singurul cu care putea vorbi. -dar daca a zis "eu...",daca singurul cu care putea vorbi era el insusi? -poate am rescrie istoria. -s-ar putea acest lucru? -nu stiu. -ce crezi ca e in profunzimea unui om? -adica in sufletul lui? -... -dialoguri nerostite!! -...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy