agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-30 | [This text should be read in romana] |
Am privit pietrele si sufletul mi-a inghetat. Am ridicat una si am frecat-o-n palme. S-a incalzit dar parca puterea ei disparuseā¦ simteam ca nu ma mai poate fascina. Asa ca am intors spatele si am aruncat-o-n apa. S-a lovit de multitudinea aia de picaturi si a disparut. Bucuroasa de miscarea neplanuita am privit iarasi pietrele. Imi doream mai mult. Am facut pasi si am rupt crengi despicand carari. Acum sufletul meu insetat cereā¦ de pofta, sa se potoleasca. M-am aplecat, am atins tarana, am aruncat-o-n aer, iar am pasit si adulmecam mirosul care ma inlemneaā¦ pe care nu-l puteam repera. Zacea sub aripi de flutureā¦ am realizat cand m-am speriat de el; si el de mine. Timid s-a intors si m-a urmat. Noaptea incepea sa curga in valuri, iar adapostul erau tot pietrele. Scorbura sau pestera, apa pe picioare si alte picaturi dor in intuneric. Dar, nepasatoare mi-am aprins tigarea topind stalactitele din casa ce nu mai era receā¦ era la fel ca sufletul meu nesatisfacut. Toate se topeau in jurul meu, iar eu mai rece eram. Fascinata de propia-mi iluzie am atins iarasiā¦ Am cazut in genunchi si scrumand la rastimpuri am continuat druml in neantul pamanutlui spre floare.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy