agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-08-31 | [This text should be read in romana] |
I.
13 iunie 2385 Centrul Orbital de Monitorizare arhiva 044, Lt. Col. Jos Cahr înregistrarea începe la 17.02 h - Domnule Walters, cod 01! Repet: cod 01. Îl văd deja pe radar. Subiect ieșit din Est C 8. - Estimare supraviețuire? - Calculez, domnule. - Dhri, estimare supraviețuire am întrebat! - Ãăă, …85 de ore. Dar… domnule… - Dar? - E cu un câine. Marja de eroare ajunge la 20 de procente în acest caz. În plus sau în minus. Și, domnule, e colonie Beta, n-a mai ieșit nimeni de 4 ani de acolo… - Dhri, ești tâmpit! Am interzis câinii în toate Beta. - Domnule, e cu un câine. - La naiba! Unde a găsit ăla, mă, un câine, ce dracu’?... Ce face? Ce face în momentul acesta? - Aleargă, domnule. - Bine. Îi spunem „Ogarul”. Are deja vânător? - Da, domnule. Vânătorul a pornit după el. L-au trimis pe Engoa. E cel mai bun, domnule. Dar nu știm încă dacă i-a luat urma. Probabil foarte curând. - Cu Engoa după el, o mierlește în 12 ore. Cât ai spus estimarea? - 85, domnule. Cu marja de eroare în plus, maxim 102 ore. - Dacă rezistă 110, îl luăm de acolo. - Domnule, 102 ore e maxim! Și asta pentru câine. - Dhri, nu-s cretin! Dar nu mai avem timp să așteptăm alt evadat. Știi bine asta. Trebuie să fim siguri că el e cel potrivit. - Nu știu, domnule Walters, pur și simplu nu mai știu nimic. Dar nu înțeleg de ce nu-l luăm mai repede dacă îl vrem pe ăsta. Și dacă-l luăm, ce facem? - Probabil vom rescrie istoria omenirii, Dhri. Ei, de asta ce mai zici? înregistrare încheiată la 17.04 h (va urma)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy