agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-12-03 | [This text should be read in romana] |
- Bună seara, dragi telespecatori!
O tânără din București și-a pus capăt zilelor pe motiv că soțul ei nu voia să divorțeze. Anchetatorii au descoperit că femeia mai avusese o tentativă de suicid, în urmă cu trei ani, din cauză că actualul soț nu voia să o ia de soție. - Președintele României a afirmat că s-au găsit soluții pentru ieșirea din criză. Din pacate, nu s-a găsit nici o ieșire pentru criza din soluții. - Guvernul american a anunțat că nu dispune de cei cinci sute milioane de dolari necesari retragerii trupelor din Irak. Ca urmare, s-au alocat de urgență un miliard șapte sute de milioane de dolari pentru menținerea trupelor încă șase luni. - În continuare, vă prezentăm cuvântarea primului ministru privind creșterile salariale preconizate. Vă atenționăm că urmează imagini șocante, cutremurătoare. - Pentru a-și arăta solidaritatea cu victimele crizei, guvernul a hotărât ca ziua de plată a salariului să fie declarată zi de doliu național. - Președintele în exercițiu și-a exprimat indignarea cu privire la filmul în care e prezentat lovind un copil. El consideră că opiniile contra sunt exagerate. La urma urmei, a dat, nu a luat. La sfârșitul conferinței ne-a declarat în exclusivitate: hă! hă! hă! - Candidatul Mircea Geoană afirmă că va găsi cu siguranță măsurile de stopare a crizei, imediat ce aceasta se va sfârși. - Ultimele știri: o cumplită tragedie s-a petrecut astă seară pe DN1, unde impactul dintre o cisternă plină cu benzină și trei autobuze pline cu turiști a dus la moartea a peste 290 de persoane. Colega noastră, Andreea Traumateescu, are amănunte: - Bună seara, Andreea! - Bună seara Cătălin, bună seara doamnelor și domnilor! Într-adevăr, imaginile de aici sunt cumplite. Sute de corpuri mutilate, carbonizate, membre umane împrăștiate pe zeci de metri, un nor îngrozitor de fum ce se întinde pe zeci de kilometri, care a produs alte victime, prin asfixiere. Vom reveni, imediat ce vom avea informații despre noile victime apărute. Vă urez o seară plăcută în continuare. - Andreea, îți mulțumim și te mai așteptăm cu astfel de știri!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy