agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-30 | [This text should be read in romana] |
Andrei intoarse capul si zambi. Elena privea nostalgic la ramurile de deasupra… prinsa parca in alergatura acelor imagini si ,.. mangaind frunza...cu grija... sa nu o striveasca, o prinse in palme …
I-se vedeau genunchii goi …fusta fiindu-i agatata de centura de siguranta . Barbatul intinse mana libera si aseza palma sa peste mainile femeii … strivi …maini si frunza …purtandu-le de-a-lungul piciorului …pana sub jartiere …puse pecete de toama frunza pe jumatate strivita … mangaie si apoi zabovi in acel univers cald … infiorat … Era magie si toamna…era vibratie si cant … Acordurile lui Chopin exprimau vraja acelei inlantuiri de senzatii ce purtau un strigat nerostit catre padurea ce se pregatea de toamna … Andrei roti de volan spre cararuia ce se deschidea prin padurea de mesteceni de la marginea soselei … Opri intr-un luminis si fara sa rosteasca vreo vorba se dadu jos si trecu pe partea cealalta a autoturismului., deschise portiera si o lua in brate pe Elena .. prinse buzele umede intre palmele sale apoi le culese parca intr-un sarut infrigurat …o aseza din nou pe scaun si o intoarse spre sine … se apleca apoi si culese in sarutul sau farama cu farama trupul sau ce vibra de bucuria atingerii sale patimase … prinse frunza intre buze si o aseza alaturi …pe pantecul femeii …apoi polei in sarutari calde pielea catifelata si parfumata de aromele toamenei … Timpul se oprise ,.. prins in magia acelui freamat de dorinta si ardoare tandra …. O lua in brate si o aseza peste pieptul sau , acolo, sub mestecenii aramii… Se iubira pana spre asfintit , in tacere . Din timp in timp se auzea cate un suspin... Pe obraji urmele lacrimilor erau sterse de razele asfintitului. Amandoi stiau ca se iubesc pentru ultima data … Ar fi vrut fiecare dintre ei sa culeaga toata mierea si tot pelinul acelei zile de toamna …
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy