agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-05-18 | [This text should be read in romana] |
Încă nu îmi vine să cred ce a făcut idiotul naibii. Sper că s-a făcut praf și pulbere pe fundul prăpastiei.Îmi vine să urlu dar simt că dacă fac asta o să leșin. Trebuie să mă adun cumva și să...dar nu pot să fac nimic decât să tremur. Mi-e o frică de îmi vine să vomit.
Sunt singură în pustietatea asta întunecată È™i maÈ™ina e distrusă. Ar fi imposibil să o aduc înapoi pe carosabil, chiar dacă ar mai funcÈ›iona ceva la ea. După ce am rupt parapetul ne-am lovit de un copac pe care aproape l-am doborât. Andi a fost proiectat afară È™i s-a dus naibii la vale. Eu am avut noroc cu centura. Mi-am julit genunchii de bord È™i cred că mi-am rupt două degete de la mâna stângă. Dar tâmpitul de Andi sigur s-a făcut zob, aÈ™a cum merită de altfel. MaÈ™ina a rămas într-un echilibru precar, proptită între peretele muntelui È™i nefericitul acesta de arbore care pârâie din toate fibrele, gata să se rupă. E întuneric beznă È™i aÈ™a de frică nu mi-a fost niciodată. Am fost la un pas de moarte È™i în cazul meu asta este ceva cu adevărat înfricoșător, se înÈ›elege. ÃŽn ce stare oribilă m-a putut aduce nenorocitul ăsta de Andi! Mă scutură toate frigurile acum când înÈ›eleg că am vrut să împart nemurirea cu un sinucigaÈ™. AÈ™ coborâ până în râpă să scuip pe rămășiÈ›ele lui zdrobite. AÈ™ coborâ să mă conving că e mort de-a binelea. Dar mă opreÈ™te groaza, groaza cea nemăsurată, pentru că È™tiu că nemernicul a vrut să mă termine È™i pe mine. Și nu, să îl ia dracu’, mi-ar fi chiar silă să îl văd acum. Ce naiba o fi fost în capul lui în tot timpul acesta? SimÈ›isem la el un fel de înstrăinare, de întristare, dar nu mi-ar fi trecut vreodată prin minte că în el crescuse o asemenea ură față de mine, față de noi, incât să facă una ca asta. Sau oare să se fi săturat pur È™i simplu? Dar acum ce mă fac eu singură? Și de ce ar fi vrut să mă omoare È™i pe mine? Of, la câte alte întrebări urmează să nu le găsesc răspunsul? Andiiiiiiii!!!!!!!!! Ce ai făcut, blestematule!? Orice ar fi, până voi termina a mă chinui să găsesc răspunsuri, dacă acestea au fost gândurile lui Andi, atunci înseamnă că moartea sa a fost jumătate dintr-o izbândă. Dar lucrurile nu pot rămâne aÈ™a, nu le pot lăsa să se încheie în felul acesta. O, Andi, nenorocitule, te-i fi simÈ›ind oarecum liniÈ™tit în refugiul morÈ›ii, chiar dacă sufletul tău murdar È™i amărât deja a început să putrezească în Infern. ÃŽnsă răzbunarea mea va fi infinit mai dureroasă decât frigul tenebrelor. Tot timpul îmi stă la îndemână acum È™i dacă Andi speră cumva că își va deturna vina într-o virtute, voi avea grijă să clădesc un iad nou-nouÈ›, cu totul special È™i făcut doar pentru el. Am tot timpul din lume să învâț să fac asta. Iar când mă voi fi desăvârÈ™it, Andi ar fi în stare să se arunce È™i în braÈ›ele Diavolului doar ca să scape de urgia mea. Auzi, Andi? Tuturor îngerilor È™i demonilor de te-ai ruga să te salveze din închisoarea mea, È™i tot nu vei scăpa de mine! Păzea, Andi! Vin!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy