agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-18 | [This text should be read in romana] |
ziua aceasta pare a fi din metal. zăngănitul ei mă urmărește pe trepte, în lift, printre paturile de fier paralele și egal spațiate. M se ridică puțin pe coate și mă privește de parcă m-ar dezghioca. de la picioare până în creștet. se oprește o secundă prea mult cu privirea undeva pe trupul meu. nu mă gândesc unde. M umple salonul cu vocea lui. îmi dă bună ziua. mă întreabă cum mai sunt. bine, îi răspund încurcată, dându-mi seama că eu trebuia să-l întreb asta.
în timp ce-i iau reflexele se preschimbă-n oricine. îmi simt venele prea vizibile și fragile gata să izbucnească în sângerare. mă strecor prin spațiul dintre mine și privirea lui M. niciodată nu mi-a fost teamă de el, dar mi-am dorit mereu să nu văd dincolo de brațele puternice ale acestui bărbat, să nu aud mai mult decât tunetul vocii lui. reflexele-i sunt abolite. multe dintre spațiile lui sunt abolite. la sfârșitul programului mai trec prin salon. M e acum un cerb prăbușit sub o clipă de plumb. gata, îmi spune pe un ton ambiguu care nu mă lămurește dacă e o afirmație sau o întrebare. da, îi spun și eu, gândindu-mă că nu mai contează acum dacă e o întrebare sau nu. spațiul miroase ascuțit a urină de cerb. acum știu că aici e teritoriul unui coșmar în care mă voi întoarce mereu.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy