agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-04-14 | [This text should be read in romana] |
- Tu ai auzit de omul care minca albastru?
- Cum adica? ii raspunse celalalt nedumerit. - Cum, n-ai auzit de omul care minca albastru?! se mira primul. - Nu. - Sa vezi ce chestie, se inflacara primul, tipul minca tot ce e albastru. Maica-sa, cica, ii colora mincarea cu albastru ca s-o poata minca. - ...? se mira celalalt. - Sa-l fi vazut cum se imbraca tot numai in albastru, se vopsea pe toata fata cu albastru si odata si-a vopsit si parul cu albastru, arata ca o sperietoare. Atunci l-au si inchis la ospiciu, dar apoi i-au dat drumul, n-aveau locuri destule s-apoi tipul nu facea la nimeni rau. - Chiar asa? ii raspunse celalalt, si se pusera pe ris. - Cica, continua primul, maica-sa i-ar fi dat sa suga lapte albastru, da' eu nu cred asta. - Asculta, il intrerupse celalalt, tu chiar l-ai vazut pe tipul asta? - Nu ma crezi... se infurie primul. - Bine, bine, zi mai departe. - Au vrut sa-l dea si la scoala, dar le-a baut cerneala din stilouri la toti si l-au dat afara. - Asta-i cea mai tare chestie pe care am auzit-o vreodata. - Tipul, continua primul, zicea ca daca o sa bei albastru o sa zbori, o sa devii usor si invizibil si statea ore in sir pe scari la catedrala privind cerul. - Si ce s-a intimplat cu el? - Intr-o zi a disparut din oras. Nu l-a mai vazut nimeni. - Ce, doar n-a devenit invizibil? - L-au cautat vre-o saptamina. - Si, il grabi celalalt? - L-au gasit mort pe acoperisul blocului turn. Bause ceva otrava albastra. - Bai ce chestii sint si-n lumea asta, incheie celalalt si plecara impreuna mai departe.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy