agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-08 | [This text should be read in romana] |
* Omul după fapte se prețuiește.
* Odată cu creșterea mentalității se reduce natalitatea. * Omul pe Pământ e ca la gazdă. * Omul muncește – Pământul rodește. * Fiecare om descoperă lumea de la naștere și până la moarte. * Nasul omului înfumurat sparge cerul. * Produsul bun n-are nevoie de publicitate. * Lucrul bun vorbește de la sine. * Cuvintele dintr-o operă ne spun mai multe decât cele din dicționar. * De la vorbă până la faptă este o cale destul de lungă. * Nu tot ce se vorbește se înfăptuiește. * E ușor a promite și mai greu a face. * Cartea – spiritul scriitorului. * Și scriitorul naște opera - când e gravid. * Lenea îmbătrânește omul. * În vechime oamenii descopereau continentele Terrei, iar acum – hăul Universului. * Viața omului – un ghem de ață. Unul mare, altul mic. * Limba – în veșnică mișcare. * Când mănânci mult, gândești puțin. * Nu toate legile sunt juste. * Viața-i ca o carte. Nu toți o citesc până la capăt. * Caracterul omului de luna nașterii depinde. * Și Pământul ține cu moda. Zilnic își schimbă culoarea hainei. * Scriitorul - hipnotizorul cititorului.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy