agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-12 | [This text should be read in romana] |
* Pământul – leagănul omenirii.
* Omul este puiul Naturii. * Mama noastră cea de toate zilele – Natura. * Omenirea deseori de proști e condusă. * Þăranul – servitorul gliei. * Universul e infinit. De aceea și nu-l putem cuprinde. * Soarele e cel mai mare vraci. * Paradox: religia luptă împotriva științei, care cândva fusese o legătură dintre zei și oameni. Pe parcurs treptele acestei scări au putrezit… * Și albinele au trântori. * Omul din lut provine și în lut se duce. * Dacă pe Pământ ar fi nimicite toate cărțile, omenirea s-ar trezi în beznă. * Timpul trece, viața continuă. * Timpul progresează oamenii. Dar nu pe toți. * Planetele – insule în oceanul Universului. * Războiul – bătaie organizată. * Însurătoarea încărunțește omul. * Fiecare om își trăiește viața în felul său. * Una se vorbește, alta se face. * Și pomii tind spre lumină. * Lupta cu tiranii capăt n-are. * Materialismul pe oameni hapsâni îi face. * De multe ori parcă alergi degeaba. Apoi această alergătură vine pe neașteptate cu răsplată. * Fiecare om învață la Universitatea Vieții. * Viața trece, pietrele funerare rămân.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy