agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-13 | [This text should be read in romana] |
* Geniul moarte n-are.
* Și învingătorii sunt judecați. * Oamenii care pălăvrăgesc, puțin gândesc. * Dragostea te orbește, ca Soarele. * Omul se simte nemuritor, deoarece lutul Creatorului etern este. * N-ar fi interesantă viața, dacă toți ar fi la fel. * Viața din întâmplări e țesută. * Viața-i un dans – de la răsărit la asfințit.. * Distanța de la naștere până la moarte este cea de la Pământ la Cer. * Omul deștept pe greșelile prostului învață. * Cei ce în viață se adâncesc, mai greu trăiesc. * Nu pune în viață punct acolo, unde se cere virgula. * Lumea nu se schimbă ca moda. E mereu aceeași. * Invențiile mici nasc pe cele mari. * Teoria fără Practică e stearpă. * Creierul scleroză are, iar hârtia ba. * Hârtia ieftină păstrează gânduri scumpe. * Știu doar aceea că nu știu nimic. Mai știu că niciodată n-o să pot cuprinde necuprinsul. Dar încercarea vină n-are. * Omul bețiv în pahar se îneacă. * Nu se dă totul după merit. * Vestul e mai răsărit ca Estul. * Frigul la lucru te pune, iar căldura – la somn. De aceea Nordul e mai dezvoltat decât Sudul. * Timpul ca un tanc. Pe toți îi strivește. * Grăbește-te să trăiești.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy