agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-10 | [This text should be read in romana] | Gerul a napustit in sate si in sufletele oamenilor.Tot ceea ce ne mai incalzeste e dragostea pe care o purtam unul pentru altul.Stam imbratisati de ore intregi,dar am inghetat sin u ma pot misca.Daca nu am fi in acest loc ar fi fost altceva.De fapt,daca nu am fi ajuns aici,nu mai simteam placerea de a ma tine in brate si a ma mangaia cu obrajiii tai reci,dar totusi calzi fata de temperature de afara.Ai vazut ca am incercat a face foc,insaā¦degeaba.Nu spune ca e vina mea!E vina amandurora ca am evadatā¦vom reusi ce ne-am propus!Promit!Chiar daca ar fi ca eu sa mor.Stiu ca e frig,ca putem degera,dar alta cale nu mai avem.Iti dai seama ca nu putem ramane aici toata iarna,insa oricum,Dumnezeu e alaturi de noi sin u ne paraseste. Iti vorbesc doar san u te gandesti la ce va fi.Nu vreau sa plangi,ca apoi sa-ti inghete lacrimile,ca apoi sa fiu nevoit sa le dezghet cu un sarut. Ar fi bines a ne plimbam,caci poate ne-am mai incalzi.Suntem ca pasarile migratoare.Ne plimbam.Hai,te voi lua in spate,insa ma tem san u ingheti asa,pe spatele meu! (ā¦) Vezi,am ajuns destul de departe!Hai sa ne oprim,caci nu-mi mai simt batile inimii,care a suferit atatea! (ā¦) Uite niste animalute!Si e ceva lumina acolo.E o flacara!Trimisa probabil de Dumnezeu pe Pamant.Sa ne apropiem san e incalzim.De fapt,uite!Sunt sute de animalute,mari,miciā¦si se bat pentru aceea facile.Nu crdeam ca si animalele sunt asa de zgarcite siā¦batause.Nu-mi vine sac red!Se omoara intre ele pentru un minut de caldura,cai uite!Flacara se stinge. (ā¦) Vino!Un lac e aproape sub picioarele noastre.Mergem san e satisfacem setae,caci mi-e asa de seteā¦e inghetat!Ce pacat!Daca vrei,imi voi taia o vena,caci cu sangele meu te vei satura.Insa,ma tem ca si el a cam inghetat. Hai mai bine sa ne culcamā¦poate asa uitam de frig.Noapte buna!Siā¦daca eu nu ma mai trezesc,san u-ti fie frica!Mergi mai departe,caci poti!Viata ne e data sa incercam!Oricum,eu am incercat din rasputeri sa tea par si am fost alaturi de tine,caci TE IUBESC.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy