agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-08-28 | [This text should be read in romana] | Ai căzut în cea mai mare prăpastie existentă, ai realizat că nimeni nu te poate ajuta, ai constatat că nu ai cazut ci ai fost împinsă, ți-au secat lacrimile și te-ai săturat să lupți. Apoi, o rază de lumina trimisă de la Dumnezeu a luptat cu întunericul și într-o zi ți-a mângâiat fața. Abia atunci ai realizat că în tot acest timp nu ai fost singură. Þi-ai construit scări din lacrimi și le-ai urcat călauzită de raza. Ai ajuns din nou la suprafată. Cate s-au schimbat ! Totuși ai reușit să vezi niște urme, erau două perechi de pași, apoi în final a rămas doar o pereche. -Doamne, aici m-ai părasit ? -Nu, aici tu erai fără putere și te-am luat eu in brațe ! Te-ai trezit dintr-o covalescență profundă, inima a început sa-ți bată, ai auzit din nou cântecul păsărelelor, razele soarelui ți-au mângâiat fața si primul zâmbet, primul zâmbet după o perioada neagră. Te-ai uitat spre cer si ai mulțumit, avea sa fie un nou început.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy