agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-09 | [This text should be read in romana] |
- Alo! Alo, mă numesc Bâlbâici Fănică, alo, m-auziți?
- Da, domnu’ Bâlci, v-auzim, spuneți! - Bâlbâici, vă rog, m-auziți? Sunteți OTVeu? - Da, v-auzim, OTV suntem, ce problemă aveți? - N-am probleme, da’ am o vacă… - O vară? - Nu o vară, o vacă! - Și ce treabă avem noi cu vaca, domnule Bâlbâici? - Păi e o vacă paranormală, dacă mă înțelegeți…Mă gândesc să vin cu ea în studio, în direct…vreo 800 de episoade, cel puțin, ce ziceți? - Da’ ce face așa de special vaca asta a dvs? - Rage! - Toate vacile rag, de ce ar fi asta ceva special? - Joiana mea rage ca și cum ar vorbi, dacă mă înțelegeți… - Și ce zice, dacă nu suntem indiscreți? - Zice cine vorbește la televizor, de exemplu, dacă vorbește domnul 3 D, hop și vaca mea: muu, muu, muu! - Adică? - Adică, ce adică? - Ce vreți să spuneți cu asta? - Eu nu spun nimic, vaca mea spune, dom’le, spune tot! - Da’ spune, domnule, odată, ce spune?! - Da’ ce, sunt taur, de unde să știu eu ce spune? - Și-atunci, ce vreți, domnule, de la noi? - Să vin cu vaca în studio, că e paranormală… - Păi, ce face? - Acum face mai multe decât înainte, că i-am mărit puterea la recepție… - Ce-ați făcut?! - I-am pus antenă, dacă mă înțelegeți… - Cum antenă, dom’le, la o vacă? - Iac-așa, bine, i-am pus o între coarne o sârmă de cupru, adică…i-am făcut o ansă, cum s-ar zice, că cu nuielușa de alun nu vroia, și pace, dacă mă înțelegeți… - Ce nu vroia? - Nu vroia s-o țină cu copita! - Domnule, matale ești normal? - Eu, da, dar vaca mea nu e, că e paranormală! - Omule, ne înnebunești de cap, spune ce face vaca asta a dumitale, de zici că-i paranormală?! - Dă lapte! - Și, ce-i cu asta? - Cum adică, ce-i cu asta? - Ce găsești matale paranormal în asta? - Păi, ce, am zis eu că asta e ceva paranormal?! - Și-atunci, omul lui Dumnezeu, ce face vaca dumitale de zici că-i paranormală?! - E clarvizionară! - Adică? - Adică, vede clar în față, într-o parte și în spate, când se-ntoarce, dacă mă înțelegeți…Deci, veniți cu elicopterul? - De ce să venim cu elicopterul? - Ca să ne luați în studio…Vine și doamna Magda? Că mie îmi place de ea, da’ vacii mele nu-i place, dacă mă înțelegeți… - De ce? - Păi, unde ai văzut dumneata să se placă femeile între ele?! - Vezi-ți, domnule, de treabă, mai lasă-ne cu vaca dumitale! - Eu îmi văd, dar cu vaca, ce fac cu vaca? - Mulge-o! - S-o smulg? Cum adică? - Mulge-o, domnule, nu smulge-o! - Păi, de ce, nu pot s-o mulg acolo, în direct? Beți și voi o cană de lăptic proaspăt… - Nene, matale ești nebun?! - Pardon, domnule, sunt văcar! Și vorbește dracu’ frumos! Ce, te crezi la păscut cu vacile? Ia, uite, domnule, ce nesimțiți! Bine că nu le-am dus vaca! Âștia mi-o stricau!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy