agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-08-25 | [This text should be read in romana] | Submited by error
A fi sau a nu fi. E intrebarea !
Mai bine e sa suferi stoic soarta Ce-ti sta-mpotriva cu sageti si pietre, Ori sa infrunti acest ocean de zbucium, Cu arma, terminand; sa mori, sa dormi. Si nu mai mult. Un somn ce pune capat Si suferintei inimii, si-atator Dureri ce-s date carnii. E-un sfarsit De ravna vrednic. Da. Sa mori, sa dormi. Sa dormi, ori poate sa visezi ? Dar, oare, Ce visuri pot veni in somnul mortii Cand am scapat de lantul ucigas ? De-aceea pregetam. Iata-ndoiala Ce da nenorocirii viata lunga. Caci cine-ar suferi dispretul vremii, Insultele trufiei, al iubirii Neimpartasite chin, si asuprirea, Dreptatea-ntarziata – lovituri, Pe care omul rabdator le-ndura De la nevrednici, cand el poate-ajunge Cu un pumnal la liniste ? O, cine Povara-n gemete ar duce-o De nu s-ar teme de urmarea mortii, De-acel taram de la hotarul carui Nu se intoarce nimeni ? Ea ne face Sa induram mai bine-aceste rele Decat, in zbor, spre altele mai rele, Necunoscute noua, sa pornim. Acesta-i gandul care lasi ne face, Incat culoarea hotararii noastre Paleste sub lumina lui cea slaba Iar actiuni marete si inalte Se-abat din drum si-si pierd si-nfatisarea De actiuni.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy