agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-06-16 | [This text should be read in romana] |
DA era depresivă.Era slabă și nu mînca mai nimic. Cauza supărării era NU. Așa că DA se duse la psiholog.
- Te rog sa-mi povestești despre relația ta cu DAR. - Eram mici atunci cînd l-am cunoscut pe DAR. Era prăpădit si bîlbîit, și cu ochelari, da’ mi-a plăcut, așa că ne-am împritenit. - Cînd? - De crăciun, unde săracu se roșise că fusese confundat cu “dar” și a trebuit să intervin și eu cu un da ca săracii copii sa primescă o jucarie. Am rămas împreună cam pîna în iunie cînd ne-am certat, că imediat ce ziceam eu ceva sărea și el și ținea ca să aibă ultimul cuvînt în toate. - Ș-apoi? - L-am cunoscut pe POATE. Frumos, puternic, plin de viată. Am petrecut împreună pînă în toamnă, cînd a cunoscut-o pe NU la o recepție. - Era prima data cînd te-ai întîlnit cu NU? - De obicei NU venea după ce plecam eu, așa că n-am avut ocazia să o cunosc pîna atunci. - Te-a afectat faptul ca POATE a preferat să fie cu NU? - Am crezut că o să ramînem împreună, visam să ne căsătorim. - Atunci l-ai întîlnit pe BA ? - Cred că eram dezamagită dupa eșecul cu POATE, așa că atunci cînd l-am văzut pe BA nu m-am gîndit prea mult. M-am aruncat la el în brațe. - Cît a durat relația ? - Am fost împreună cam un an. Apoi am plecat. BA făcuse o pasiune pentru mine, dar eu nu simțeam același lucru pentru el. - Si? - Am plecat într-o dimineață devreme.Singurul lucru pe care l-am mai auzit despre BA a fost că e cu NU și se înteleg bine împreună. - Și nu te-a deranjat? - Nu, m-am bucurat pentru el. - Pentru azi ajunge. Mîine ne vedem la aceeași oră. Pînă atunci sfatul meu e să nu fii prezentă decît la Oficiul Stării Civile.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy