agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-07-19 | [This text should be read in romana] |
Căldura se lipise jilav de inul cămășii în timp ce imploram pantofii să-mi ducă picioarele spre apartamentul de la etajul nouă.
Intru în lift cu È›igarea lipită de buza de jos. Liftierul, un tip mic, își îndeasă părul de pe spate în uniformă È™i se uită la mine zâmbind cu subînÈ›eles: - La nouă îi zic, dar mai repede, se poate? - Se poa’ mai repede, da’ cât de jos? - Cum cât de jos? EÈ™ti surd, la nouă! - Hahaha!, n-ai aflat?! - Ce?! - Cum ce, repartiÈ›ia? - Mai nene, nu e blocul de pe strada Labirint 66? - Ba da. - Păi la nouă merg, eÈ™ti turc, nu-nÈ›elegi?! - Da dom’le inÈ›eleg, da s-a-ntors! - Băi Bin Laden, ce s-a-ntors, nouă?! Du-te dracu’! - Nu pot să iau pauză în timpul serviciului. - … Du-mă dracului la nouă!, È™i mă-ntind să apăs pe buton dar nu ajung de mogâldeaÈ›a păroasă. - Păi aÈ™a am întrebat de la-nceput, cât de jos, da’ nu se fumează vă rog! - EÈ™ti un cretin, îi zic È™i reuÈ™esc să ies, dar când deschid uÈ™a mă trezesc întins pe o targă, într-o salvare ce gonea cu o sirenă răguÈ™ită de speria intersecÈ›iile. Pe spate, transpiraÈ›ia se adunase rece într-un fel de È™edintă conspirativă. ÃŽnainte să leÈ™in, mai apuc să văd cum păroÈ™enia mică zbură pe fereastra ambulanÈ›ei mormăind dezamăgit: - N-avea repartiÈ›ie, È™efu!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy