agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-11 | [This text should be read in romana] |
întâi setea. ca un preludiu pentru emoție și revelare. trei zile fără porți, darius. o sete-angoasă. corpul meu, bulgăre de sare translucid, neatins de apă.
dincolo de timpul fluid, scriam poeme și construiam piramide violet și alte obiecte nonvii în care încercam să cuprind adimensionalul iubirii. o disoluție lentă, darius, ca o tortură tandră, prin nuditatea amiezii, întinsă spre tine, pe suprafețe aspre, tu, călăuza mea rătăcită într-un foc larg, în care acum pot să arunc toate celulele cenușii. nu mai gândesc. rămân într-o geometrie haotică, brațele noastre descriu tangențial aurore, iar cerul tăcut îmi trece prin piele, odată cu amprentele tale. într-o iubire asemănătoare cu vederea orbilor, nimic nu e tern, darius. nimic nu poate fi asimetric, nimic monton. te voi lăsa să mergi prin câmpul întâmplărilor mele, deși se apropie echinocțiul și atunci, fără să știu cum, voi redeveni femeie-de-aer, iar această iubire frenetică va curge intim peste noi, așa, în cascade solare. în umbra oranj a dimineților, îți voi fi tâmplă.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy