agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-07-29 | [This text should be read in romana] |
Fumul se incolacea lent
pe dinafara si pe dinauntru, Pe gatul oferit in somn, strivit de sarutul spovedaniei. Intrase prin ochi si se prelinse intre coasta patru si cinci mirat in lipsa, Descumpanit, sa renunte?!? La adresa aceea nu locuia Decat marul lui Adam, si acela importat De la pagani, si nu-I spusese nimeni ce-i de facut, Ce situatie penibila, se convertise si birocratia asta Ii cerea rezultate, eficienta pe dosarul conceput de altii Da, da, o sa reclame dar cand, acuma e aici Si nu a gasit decat profeti straini cu turbanele lor ca o bataie de joc la incolacirea lui, odata ritual respectat si temut. Of, e prea batran pentru toate astea, vederea nu-l mai ajuta si limba il tradeaza de ceva vreme, Nu mai are dinti si e sasait, ca ar musca un pic, asa de nervi, ca un decont la deplasare. De data asta a sfeclit-o rau de tot, Curea sau in cel mai bun caz cisme, atat o sa-i ramana din renume. Mai rau este afara printre sandale si papuci mirositori, cand putea locui sub o frunte ce nu loveste podeaua catre rasarit... S-a hotarat, nu se mai intoarce, Va cere azil aici, sub un alt nume, Parca … suna bine, Da, da, da, ssssss....
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy