agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-03-01 | [This text should be read in romana] | - Jenica, mi-e rău! - Ce ai, Nicule? Ești bolnav? - Se vede cu ochiul liber? - Ba nu arăți deloc, dar tu ai spus. - Asta mi-e firea, sunt panicos. Am febră... - Cât ai, Nicule? - Nu știu că n-am. - Tensiune? - Nu, termometru. - Dacă nu ți-ai pus termometrul, de unde știi că ai febră? - Pentru că mi-e rău! - Ce-ai mâncat? - Nu-i de la stomac, aud voci... - Și ce spun? - Nu înțeleg, că vorbesc altă limbă. - De când ți-e rău? - De-o săptămână, de când am venit de la băi. - Sarea? - Nu, trenul! - Cum adică? - Am stat cu spatele la locomotivă și m-a luat greața. Eram galben ca lămâia când am coborât. - De ce n-ai făcut schimb cu cineva? Te-ar fi înțeles. - Eram singur în compartiment și mă știi: respect întotdeauna numărul de pe bilet! - Ești constipat? - Ortodox! - Nu, măi! Ai scaune? - Opt! - Opt? De când? - De când am câștigat la loterie! - Și înainte? - Înainte aveam doar unul... - Acum ai opt scaune permanent? În fiecare zi? - Și-n fiecare noapte! - Ce culoare? - Verzi! Întrebi de parcă nu ai știi... - De unde să știu, Nicule? Ce-s eu, nevastă-ta? - Asta mai trebuia! Suficient că-mi ești vecină de palier. - Hai, supără-mă! Că nu mai ies pe coridor câte zile oi avea! - Asta-i bună! După ce că nu-mi e bine, te mai superi și tu pe mine! - Dar ce ai, Nicule? Ești bolnav? - Se vede cu ochiul liber? - Ba deloc, dar tu ai spus că ți-e rău...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy