agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-19 | [This text should be read in romana] | Submited by alexandru pop
A fost odată un tâmplar, pe numele lui – Kușakov. S-a dus el odată să-și cumpere clei de tâmplărie.
Era moină È™i aluneca groaznic. Tâmplarul a fãcut câțiva paÈ™i, a lunecat, a cãzut È™i s-a rãnit la frunte. -Eh! – a spus el, s-a ridicat, s-a dus la farmacie, È™i-a cumpărat un plasture È™i l-a lipit pe frunte. Dar abia a ieÈ™it pe stradã È™i a fãcut câțiva paÈ™i, cã a alunecat din nou, a cãzut È™i È™i-a rupt nasul. -Ptiu! – a spus tâmplarul, s-a dus la farmacie, È™i-a cumpărat un plasture È™i l-a lipit pe nas. Apoi a ieÈ™it din nou afară, din nou a alunecat, a căzut È™i s-a rănit la față. A trebuit sã se ducã din nou la farmacie È™i sã-È™i lipeascã un plasture pe obraz. -AscultaÈ›i! – i-a spus farmacistul – dumneavoastră cădeÈ›i aÈ™a de des È™i de fiecare dată vă răniÈ›i, încât vă sfătuiesc să cumpăraÈ›i mai mulÈ›i plasturi deodată. -Nu, – a răspuns tâmplarul – acum n-am să mai cad. Dar, cum a ieÈ™it afarã, a alunecat din nou, a cãzut È™i s-a rãnit la bãrbie. -Lovi-l-ar trãsnetul de polei! a strigat el È™i a dat fuga din nou la farmacie. -Ei, vedeÈ›i! – i-a spus farmacistul –. AÈ›i căzut din nou. -Gata! – a strigat tâmplarul – Nu mai vreau să aud nici un cuvânt despre asta! Caută să-mi dai plasturele mai repede! Farmacistul i-a dat plasturele, tâmplarul È™i l-a lipit pe bãrbie È™i a plecat acasã. Dar acasã nu l-au recunoscut È™i nu l-au lãsat sã intre. -Sunt eu, tâmplarul KuÈ™akov! – le-a strigat. -Asta s-o spui lui mutu! i-au răspuns colocatarii È™i au închis uÈ™a cu zăvorul È™i cu lănÈ›ugul. Tâmplarul KuÈ™akov s-a mai învârtit prin faÈ›a uÈ™ii, a tras un scuipat È™i a ieÈ™it în stradã.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy