agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-20 | [This text should be read in romana] | Submited by alexandru pop
Kalughin a adormit și a visat – cică șade el într-o tufă, iar pe lângă tufă trece milițianul.
Kalughin s-a trezit, s-a șters la gură și a adormit din nou, și a visat din nou, cică trece el pe lângă tufă, iar în tufă s-a ascuns și stă milițianul. Kalughin s-a trezit, și-a așternut sub cap un ziar, ca să nu-i curgă mucii direct pe pernă, și iarăși a visat cum, cică, șade el într-o tufă iar pe lângă tufă trece milițianul. Kalughin s-a trezit, a schimbat zarele, s-a culcat și a adormit din nou. A adormit și a visat iarăși cum, cică, trece el pe lângă tufă iar în tufă șade milițianul. De data asta Kalughin s-a trezit și a hotărât să nu mai doarmă, dar a adormit pe loc și a visat cum, cică, stă el ascuns după milițian iar pe lângă ei trece o tufă. Kalughin a început să urle și să se zvârcolească prin pat, dar de trezit nu s-a mai putut trezi. Kalughin a dormit patru zile și patru nopți, iar în a cincea zi s-a trezit așa de jigărit încât cizmele trebuia să și le lege de picior cu sfori, ca să nu-i tot cadă pe glezne. La brutăria unde Kalughin cumpăra de obicei pâine de grâu, nu l-au recunoscut și i-au strecurat o pâine de secară. Inspecția sanitară care controla locuințele l-a luat la ochi pe Kalughin, a găsit că-i insalubru și de nimic, așa că a dispus asociației locatarilor să-l înlăture odată cu gunoiul. Pe Kalughin l-au îndoit în două, l-au împachetat și l-au aruncat odată cu gunoiul.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy