agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-21 | [This text should be read in romana] | Submited by alexandru pop
Andrei Andreevici Miasov și-a cumpărat din târg un fitil și îl ducea acasă.
Pe drum, Andrei Andreevici a pierdut fitilul și a intrat la MEZELURI ca să-și cumpere o sută cincizeci grame salam de Poltava. Apoi a intrat la LACTATE și a cumpărat o sticlută de chefir, apoi a băut la chioșc un degetar de cvas iar apoi s-a așezat la coadă pentru ziare. Coada era destul de lungă și Andrei Andreevici a petrecut acolo nu mai putin de douăzeci de minute însă când ajunsese la rând, tutungiul a vândut sub nasul lui ultimele ziare. Andrei Andreevici s-a mai foit pe-acolo un timp iar apoi a pornit către casă, dar pe drum a pierdut chefirul și apoi a intrat la brutărie, și-a cumpărat o franzelă, însă de data asta a pierdut salamul de Poltava. După aceea Andrei Andreevici a pornit direct spre casă, dar pe drum a căzut, a pierdut franzela și și-a spart ochelarii. Andrei Andreevici a sosit acasă furios și s-a dus imediat la culcare, dar mult timp n-a reușit să adoarmă, iar când în cele din urmă a adormit, i s-a arătat în vis că și-a pierdut periuța de dinți și că acum își spală dinții cu un sfeșnic.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy