agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-21 | [This text should be read in romana] | Submited by z
...
Barbatul adevarat vrea numai doua lucruri: primejdia si jocul. De aceea isi vrea femeia ca jucaria cea mai primejdioasa. Barbatul este mai copilaros decat femeia. Orice barbat adevarat ascunde-ntr-nsul un copil care iubeste jocul. Haideti, femeilor, descoperiti copilul din barbat! Femeia trebuie sa fie o jucarie gingasa si pura, asemeni unei pietre pretioase luminate de virtutea unei lumi ce inca nu exista. Limina unei stele sa straluceasca in iubirea voastra! Speranta voastra sa fie: "daca as putea sa nasc eu supraomul!" Barbatul sa se teama de femeia care uraste: fiindca barbatul in adancul sau e doar rautacios, femeia insa e rea. Barbatu-i fericit zicand: asa vreau eu. Femeia-i fericita zicand: asa vrea el. Si trebuie sa asculte femeia si sa gaseasca o adancime superficialitatii sale. Caci superficial este sentimentul femeii, ca si suprafata mobila si zgomotoasa a apelor putin adanci. Sentimentul barbatului e insa adanc, pornirile sale clocotesc din adancimea infernului: femeia banuieste puterea lui dar nu o intelege. Barbatul sa se teama de femeie; cand el o iubeste, atunci e in stare sa faca orice sacrificiu; nimic pe lume nu mai are valoare pentru el. ...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy