agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-23 | [This text should be read in romana] | Submited by alexandru pop
Markov și-a dat jos bocancii și, cu un suspin de ușurare, s-a culcat pe divan.
ÃŽi era somn, însã cum închidea ochii, somnul se risipea. Markov a deschis ochii È™i a întins mâna dupã o carte. Dar l-a cuprins iarãÈ™i somnul È™i, nemaiavând putere sã apuce cartea, Markov s-a culcat din nou. Dar, cum a închis ochii, somnul s-a risipit iarăși, iar mintea a devenit aÈ™a de limpede că Markov era capabil să rezolve pe de rost ecuaÈ›ii cu două necunoscute. Markov s-a chinuit mult timp, neÈ™tiind ce să facă: să doarmă sau să rămână treaz? ÃŽn sfârÈ™it, sleit de puteri, prinzând ură È™i față de camera sa È™i față de el însuÈ™i, Markov È™i-a îmbrăcat paltonul, È™i-a pus È™apca, È™i-a luat bastonul È™i a ieÈ™it în stradă. Adierea rece l-a mai liniÈ™tit, i-a îmbunat inima È™i Markov a simÈ›it dorinÈ›a să se întoarcă înapoi în camera lui. Abia intrat, a simÈ›it în tot corpul o toropeală plăcută È™i l-a cuprins somnul. Dar, cum s-a culcat pe divan È™i a închis ochii, somnul s-a topit într-o clipă. Scos din fire, Markov s-a ridicat dintr-un salt È™i, fără È™apcă È™i manta, a plecat în grabă spre parcul Taurida.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy