agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-23 | [This text should be read in romana] | Submited by alexandru pop
Koratîghin a sosit la Tikakeev, dar nu l-a găsit acasă.
ÃŽn acest timp Tikakeev a fost la magazin, unde a cumpãrat zahãr, carne È™i castraveÈ›i. Koratîghin s-a foit un timp pe la poarta lui Tikakeev È™i tocmai se pregãtea sã lase un bileÈ›el când, deodată văzu că soseÈ™te însuÈ™i Tikakeev, cu o sacoșă de muÈ™ama în mână. -A trecut ora de când stau È™i te aÈ™tept – îi strigă Koratîghin. -Nu-i adevãrat – răspunse Tikakeev – nu e nici un sfert de ceas de când am plecat de acasă. -Asta rămâne de văzut – zise Koratîghin. ÃŽn orice caz, eu sunt aici de o oră. -Să nu minÈ›i – zise Tikakeev. E ruÈ™inos să minÈ›i. -Prea milostive domn! – spuse Koratîghin. Vă rog să binevoiÈ›i a vă exprima cu mai multă grijă. -Consider cã... a început Tikakeev, dar Koratîghin l-a întrerupt imediat: -Dacã dumeata consideri... a zis el. Dar dupã asta Tikakeev l-a întrerupt la rândul sãu: -Las cã n-ai de ce sã te È›ii aÈ™a mãreÈ›! Aceste cuvinte l-au înfuriat aÈ™a de tare pe Koratîghin, încât imediat È™i-a astupat cu degetul o nară, iar pe cealaltă a golit-o drept în Tikakeev. La care Tikakeev a scos din sacoÈ™ã ditamai castravetele, cu care l-a lovit pe Koratîghin în cap. Koratãghin È™i-a dus mâinile la cap, a cãzut È™i a murit. Iatã ce castraveÈ›i uriaÈ™i se vând în prezent la magazine.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy