agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-03-30 | [This text should be read in romana] | Submited by Cristina Hasse
Gestatia micului om ar trebui in mod normal sa se faca in 18 luni ca sa fie completa. Or, dupa 9 luni, este necesara scoaterea lui din corpul matern, deoarece capul sau este deja prea mare si, daca s-ar mai astepta, ar deveni prea voluminos ca sa mai treaca prin bazinul mamei. E ca si cum ar fi o eroare de dimensionare intre tun si ghiulea.
Deci fetusul paraseste pantecele matern inainte de a fi complet format. Consecinta: este indispensabil sa fie prelungite cele 9 luni de viata intrauterina ale fetusului cu 9 luni de viata extrauterina. In timpul acestei perioade foarte delicate ingrijirea trebuie sa fie insotita de o prezenta foarte intensa a mamei. Parintii vor trebui sa elaboreze un pantec afectiv imaginar in care nou-nascutul se va simti cu atat mai protejat, iubit si acceptat, cu cat nu s-a nascut cu adevarat. La 9 luni se produce ceea ce se numeste "doliul bebelusului", cand copilul devine constient ca exista o diferenta intre el si lumea exterioara. Din acel moment se va putea recunoaste intr-o oglinda ca fiind diferit de restul decorului. Aceasta va fi nasterea lui adevarata.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy