agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-12-23 | [This text should be read in romana] |
Afara aerul miroase a
urina de bere fum sani murdari transpirati chipuri de pluta de pamant de tigari Eu respir repede Aerul patrunde ca apa in paine Imi vine sa vomit, Merg cu capul aplecat, Celulele mele sunt pline cu fum, Nu pot sa-mi tin capul Alerg acasa, fata mea e stramba. Acasa. Sapunul imi spala limba si degetele Fug ca sa ma arunc in pat Trebuie sa-mi iau mirosul inapoi Vomit unghii descarnate Miros perna, cearceaful ... Unde sunt eu? -Poezia nu e in strada. Iau un caiet; incep sa scriu - proza schizoida pret de-o zi Mirosul de voma e in mana mea. Frazele sunt ciuntite Degetele mele sunt cat lopetile, cazmale zimtate Cine sa inteleaga? Capul meu este greu greu greu greu greu greu Cu par mult si unsuros, cu imagini de sani slinosi in el, cu fete chioare si imbujorate, cu femei care se vand pe tigari. In ziua asta nu se vad... ... Suflete. Lumina e difuza, lumina... Ca semintele arse si vandute la colt de strada de tiganca; Oameni fumand cu caciula pe-o ureche Se uita la mine. Sapunul n-a scos mirosul Nasul meu se faramiteaza Burta mea nu e afabila Soarele se afla la zenit Da! Capul meu e cat un colnic. Aerul miroase A colocvii studentesti Studenti flamanzi Cu picioare moi si crapate Si nu vreau sa vomit, Urasc mirosul, Povestea voastra e scrisa cu tigari, Sufletul vostru e Deserul prostilor si "viata e in alta parte" Poezia Nu e in strada Cine sa inteleaga? O sa juisez albastru pe fata ignorantilor, pe mormonii de pe gatul vostru, pe parul vostru putred, pe. pe mainile voastre care tin carti in mana. Ochii mei de 'velura' In stangul luna Iar in retina dreapta soarele Dizolva lichidul formelor umane Pentru ca nu mai vad sani muscandu-ma de buze Si pentru ca sunt chinuit de vise, Rotocoale de creieri se varsa Pe pamantul aspru Ca un mormant aerodinamic; rotocoale de creieri Aerul arde in porii sai deschisi Lumea nu e geometrizata ... Astazi sufletul geme...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy