agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-04-19 | [This text should be read in romana] |
- Albina zumzaie
- Lacusta taraie - Greierele racaie - Musca bazaie - Tantarul tiuie - Canarul ciripeste - Barza clampane - Corbul caraie - Turtureaua uguie - Gaina cotcodaceste - Cocosul cucuriga - Gasca gagaie - Gansacul sasaie - Rata macane - Egreta face ulla - Cinteza face pinc-pinc - Pescarusul albastru face tit-tit-tita - Pescarusul negru face zrrb-zrrb - Cocosul de munte face bac-bac-bac - Mierla face tac-tac - Pitulicea face tin-tian-tien - Pitigoiul face tinti-vi - Pupaza face pu-pu-pup - Fazanul face go-coc - Ciocanitoarea face ghi-ghi-ghi - Lisita face pix-pix Multumesc domnului Claudiu Voda pentru lectia de dictie scrisa in Magazinul curiozitatilor lumii, publicata sub editura didactica si pedagogica Bucuresti. De cand i-am cumparat cartea, in fiecare dimineata repet sunetele de mai sus in fata ferestrei larg deschise. Astazi am ajuns doar la cinteza, deoarece a sunat la usa Ginutza, vecina de la doi, sa ma intrebe daca am polipi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy