agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-09-16 | [This text should be read in romana] |
În curând va veni vremea.Nu este nici un semn de îndoială,aceasta va veni...Va fi într-o zi de iarnă... Zăpada deja așternută pe jos va luci în lumina Soarelui..Nu vei simți nici un fel de frig,nici măcar răcoare,doar o ușoara adiere a vântului te va depărta ușor de *******...Însa totul se va retrage....Totul,începând cu oamenii...Atât de prost proiectați uneori Ei îi vor retrage de tot....Se va întuneca lin,iar Tu nu vei simți nimic,nimic.... Va fi...într-o iarna...nu știu înca când ...va fi...Vei fi judecată de toți si nimeni nu o să poată să te înțeleaga...Doar Soarele îți va fi alături,doar el și nici măcar atât...Nu,nu vei obiecta,îi vei înțelege....Îți vor doar binele...fără nici o formă,binele...Vei asista la viitorul tău destin,toate timpurile trăite și netraite de tine dinainte ți se vor prezenta...Și vei fi singură și vei înțelege...Doar Soarele,doar Soarele...
S-a întâmplat acum o iarnă sau două... cerul era senin,zăpada stălucea in razele Soarelui care nu transmitea nici o senzație de căldură sau frig...Și mergând ai simțit o lipsa a vieții în oameni și ai întors capul...S-a întamplat acum un an sau doi... (nu mai stiu) (4 decembrie 2003)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy