agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-09-28 | [This text should be read in romana] |
- Vă ascult, poftiți.
În încăpere se lăsă un moment de liniște. Doctorul stătea în fotoliul de piele. - Despre ce doriți să vorbim?, întrebă doctorul din nou - Dacă, să presupunem, începu pacientul, cineva ar trage un glonț spre dumneavoastră. - Să mă omoare?, interveni doctorul - Da, dar nu de asta am început să vă spun. - Totul e o presupunere, bineînțeles, îl ajută doctorul, deci presupunem că cineva trage în mine. - Glonțul ar veni spre dumneavoastră cu peste 500 km/s si v-ar lovi. - Da. - Cit de greu poate fi un glonț? 3, 4 grame ? - Da. - Acum, conform fizicii, dacă greutatea glonțului, pacientul se aplecă puternic în față, ar fi de 100 de kg el ar putea să meargă cu doar 20 de metri pe secundă și v-ar lovi la fel de tare - Da, așa pare, dar de ce îmi spuneți asta? - Acum, ca să mă înțelegeți, dacă glonțul ar fi și mai mare, cât o casă, sau cât un oraș sau... - Ar trebui sa aibă o viteză foarte mică, zise doctorul surâzând. - Da, și ar merge atât de încet încât ar dura ani de zile până ar ajunge la dumneavoastră. - Și eu ce ar trebui să fac? întrebă doctorul - Păi ați încerca să vă feriți din calea lui, nu? - Da. - Și daca ar fi așa de mare ca și pământul? Ați putea umbla pe el ani de zile. - Adică? - Până să înțelegeți că nu ne putem feri din calea lui.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy