agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2001-11-29 | [This text should be read in romana] |
…………………………..
Sufletul pagan se-ntoarce in noapte. Se uita piezis spre stelele ce iar fredoneaza sonate, alintate rupturi de partituri aruncate in eternitate, si mistuit de o chemare ascunsa se pierde printre copacii anume plantati de-a lungul drumului ce duce spre nicaieri. Cauta o vina si o cauta cu ghearele smulgandu-si parul vanturat de viscol. Cade, scuipand sange innegrit de fumul adunat din amintiri rebele, dar se ridica, incapatanandu-se de a gasi semnul ce il condamna. Alearga cu gandul la zilele in care si-a zdrobit trupul de oglinzi deja sparte de veacuri mincinoase, in care a cules strangand la piept cu placere apriga iluzii optice de iubire prafuita. Se prabuseste ca traznit de fulger in cararea intunecoasa. Simte cum arde in el mizeria neputintei sale pamantesti. Striga ! striga ! urla ca eliberat din lanturi de smoala fierbinte ! Acolo, culcat in prima zapada a diminetii, adormi cu turturi angatati ca de o streasina de obrajii albiti de sarutarea cerului. ………………………………..
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy