agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-14 | [This text should be read in romana] |
-Gicule, cine e tipa aia din masina ta?
-Cum cine, ma, noua mea nevasta. -Ba ce urata e, totul inteleg la tine, dar de ce ti-ai luat nevasta cu mustata? -Mustata, mustata, dar sa vezi ce par are pe piept. Nu conteaza, se misca bine. -In pat? -Nu, cand vreau s-o iau la palme! In pat, ma. Ciciolina e amatoare pe langa ea. Avea bani. -Ciciolina? -Nu, ma boule, nevasta-mea. Tac'su e gestionar. Ne-a luat casa si Daewoo. -Dai ce? -Dei uuuuu..., autoturismul de lux. Trece o vecina. -Sarut mana d-na Popescu. -De ce sa-i saruti mana, ma? O stiu pe asta, nu se spala pe maini niciodata. -De unde stii tu atatea, ma? -Am tras cu ochiu'. Uite Gicule, vine nevasta-ta nervoasa. -Gicule, cat pot sa te astept in masina? -Draga mea, te rog fa cunostinta cu Ernest, prieten din copilarie. -Incantata. -Ba Gicule, si mustata si cu mainile umede ca un Limax. Ce umezeala pe mine acum. -Taci ba, ca te aude. -Cum sa m-auda, nu vezi ce dopuri de ceara are in urechi? -Nu e ceara domnule, e walkmanul. Gicule, cum ii permiti sa vorbeasca asa cu o doamna? -He,he...tu, Doamna? Daca tu esti Doamna, eu sunt Brad Pitt. -Brad ce? E vara, Gicule. -Draga mea, ce asculti la casti? -Adrian Copilu Minune... O Minune de Muzica... Adrian e romantic, nu ca tine. -Ba Gicul,e imi pare rau dar te las singur cu femeia ta. E foarte atragatoare. Atrage mustele si tot felul de insecte. Ai flit in casa? -Transmite salutari Verei. -Lu' nevasta-mea? Nu trebuie. -De ce nu trebuie ma? -M-a parasit. -Cu cine? -Cu Gigi Gunoieru'. Zicea ca e mult mai curat ca mine, ca nu sforaie si face sex o data pe saptamana. -Du-te ma d'acilea de prost si tu faci misto de a mea?!!!? Saracu Gunoieru nu strange destule pisici moarte, ii mai trebuie si nevasta-ta? Numai bine, du-te dracu acasa si mai spala-te. -Nu vreau, ca o sa se-ndragosteasca nevasta-ta de mine. Vera ma ranea cu mustata ei. Numai bine, du-te la dracu cu gorila ta cu tot. -Ce gorila ma? -Nu stiu, am zis si eu asa, la nervi. Ne vedem la meci, duminica.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy