agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-31 | [This text should be read in romana] |
(cortina up)
guvernatorul feroviar își suflă bojocii (în foalele cu cărbuni ce licăreau în cușma nopții) privirea metalică ca după o bătalie cu un stol de fluturi (imobilizați pe o copertă) mături stivuite mocnesc asfaltul pieței. O femeie cu dinți verzi citea proclamarea celelalte se culcau între ele cît nu le ajungea plapuma ma hlizeam la luna înnourată prin lustrul rece al puștii de lemn. în spatele nostru, copilăria se scufunda în aburii gării băntuită de hoți de frumusețe. te auzeam cum bocăneai în pod săpîndu-ți tinerețea. Gio își legă disperat de glezne, arta fugii. (proiector pe copilărie. bach. balerină anorectica plan II) molima era pretutindeni, în arenă se celebrau plecări cu iguane pironite de catarge de locomotive albastre. florile de papirus dădeau prin săni tineri același lapte. Vrăjitoarea Iguasu trompetă stingerea cantonului, ritualul narativ se terminase. (cai nepotcoviți eliberați la balcon) Paparudele au strîns fumul luptei, copiii desculți, tunurile de bronz și au plecat hăulind prin cotloanele fericirii mele. ramăsesem așezați pe limbile pendulei cu pumnii încleștați în vid, plini de șuruburile promisunilor, cu toate arcurile întinse pînă la durere. Farurile luceau dorul bunei speranțe, curcubee de neon sclipeau elegant pe verbele fără viitor. venise un curier tatuat cu decorații( parfum aqua) și zice domnule Gio, pauza de fumat s-a terminat (intră corul final aici) poftiți în vagoane segnor...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy