agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-23 | [This text should be read in romana] |
Plimbandu-se prin parc intr-o duminica insorita si frumoasa,doi batranei is aduc aminte de nevestele lor si de alegerea gresita pe care au facut-o atunci cand s-au casatorit.
B1(cu un glas plictisit):-O duc peste tot, dar ea reuseste mereu sa gaseasca drumul inapoi. B2(vorbind tot pe un ton plictisit):-Nici eu nu ma impac prea bine cu sotia, dormim in paturi diferite.Eu la Cluj,ea la Dej. B1(zambind ironic) : -Am intrebat-o acum cateva zile unde ar vrea sa mearga pentru aniversarea a 35 de ani de casatorie si mi-a raspuns: : "intr-un loc unde nu am mai fost demult". I-am sugerat bucataria. B2(cu un zambet sters): -De doua ori pe saptamana mergem intr-un restaurant dragut, bem vin, mincare buna si companie... ea merge marti, eu vineri. B1(dezamagit):-In plus cu trecera anilor parca nici nu mai e asa draguta.De exemplu si-a facut o masca de argila. Pentru doua zile a fost frumoasa foc. Apoi si-a spalat masca de pe fata. B2(cu acelasi zambet sters):-Acum, si eu mai sunt de vina cateodata. Ultima cearta a fost din cauza mea. A intrebat "ce e pe televizor", iar eu am raspuns: "praf". B1(tot dezamagit):-Stai ca asta nu-i tot,nu stiu cum sa-i mai fac pe plac.Pai daca apreciez formele unei femei si lenjeria sumara, zice ca sunt pervers,daca nu zice ca sunt homo. B2(aproband din cap):-Aici sa stii ca iti dau dreptate,si sotia mea este tare sucita.Daca ii cumpar flori zice ca urmaresc ceva,daca nu zice ca is molau si n-am bun simt. B1(cu o voce resemnata):-Ce sa facem prietene,asta a fost soarta noastra. B2(si el resemnat):-Da, asa este.Hai sa mergem spre casa . B1:Hai acasa. B2:Salut. B1:Salut.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy