agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-06-21 | [This text should be read in romana] |
Actul II (continuare)
Decor: Neschimbat, ca golul din buzunarele autorului. Pasune si muntzi, multzi muntzi. fata de precedenta scena, pe langa cele doua vaci deja cunoscute maselor largi de spectatori, mai apare un bou. Vaca Bortoasa(VB): Fata, tu stii cine e asta? Vaca Desteapta(VD): Muuu e el. Boul(B): Plecaciuni multiple scumpele mele vite. Ce face fetele? VB:(usor intepata): Noi facem bine, si oricum nu va intereseaza pe dumneavoastra ca noi stam aici si povestim de cum a sarit o matahala suava de tauras pe dumneaei si acum urma partea in care taurasul... VD: (taindu-i vorba): Muuuraa ca spui prostii. Domnule bou, te rog sa-ti vezi de pascut, si nu ne mai plictisi, da! B:(nedumerit): Da' ce-am facut??? VD: E invederat faptul ca tocmai ceea ce nu ne poti face este motivul pentru care te rugam sa eliberezi scena. B: Adica nu pot sa va duc la teatru? Vacile, in cor: Muuuuuu. B: Nu pot sa va duc la cinema? Vacile, in cor: Muuuuuuu. B: Nici la concert? Vacile in cor: Muuuuuuu. B: La Enriche Igresias? Vacile, in cor: Muuuuuu. Cum zisesi? B: La Enriche, iu nau, za singar. VD:(soptind cu botul supt urechea Vacii Bortoase): Stiu fata ca e om dar tot m-as da in fan odata cu dansul, manca-i-as ugerul lui mic. VB: Ce zici tu, soro, cum? Pai cu taurasul din poiata cum ramane? B: A? Ce e, vine fetele sau nu vine? VD: Fetele delibereaza acu: nu vine. VB: Cum? VD: Mi-am amintit de scumpi...Nu pot sa-i fac una ca asta, l-as trimite direct la abator...ar muri ca un martir al amorului, iar eu, infidela nu m-as mai putea uita in oglinda. B: Da' ce, acum te uiti? VD: Impertinentule necioplitule badaranule boule. Si mincinos pe dea-supra. Pai de unde ai tu bilete la un concert de oameni? B: Mi le-a dat Guvernul Nastase pe gratis in cadrul noului program de subventionare a agriculturii promovat la indicatiile premierului Adrian Nastase. Vacile uluite: Cum? Chiar GUVERNUL? Ti-a dat tie ajutor? Si de ce invitatie la concert? B: Pai le primise gratis si Guvernul Nastase si cum nu avea bani ca sa-mi dea mie sa ma ingrase a zis sa ma puna sa ascul muzica ca asa a zis doamna Nastase, ca muzica ingrasa, ca de la asta s-a implinit sotul ei. Si oricum numai boii si vacile se duc la concertul lui Enriche. La revedere. Actul doi se incheie brusc din simplul motiv ca insusi autorul s-a plictisit scriindu-l. Acesta este deja cu capul la partida de pescuit de maine. Noroc bun.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy