agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-17 | [This text should be read in romana] | de-abia aștept să treacă ce? gheața păi s-a topit nu vezi? în pahare ziceam de furtună plouă bine afară, ca vara nu de asta de cealaltă care? uite asta, canadiană îmblănită, nu? probabil, dar eu ziceam de furtună o iei pe tine acum? se îmbibă de apă nu mai vorbesc cu tine nu înțelegi nimic cum nu înțeleg? ieșim, tu o să porți prin ploaie haina asta... desigur, ar fi un remediu să umblăm așa de mână și mai bine să tăcem furtuna asta de gheață canadiană dintre noi încolțește toate cuvintele tu nu auzi decât clinchetul lor ca de pahare miezul cald, miezul cald iubite... scuză-mă ce spuneai? curgea apa în baie nimic important bea-ți gillmann's-ul și hai uite ploaia a stat o să înghețe la noapte Photo © Richard Armstrong Ref wikipedia: Ice Storm: A major rainfall during freezing temperatures, causing the rain to freeze almost instantly as as it hits the surface, resulting in ice layers sometimes several inches thick. ____ N.B. Interzis a se introduce pe blog-uri personale și alte site-uri fără acceptul expres al autoarei. Mulțumesc.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy