agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-06 | [This text should be read in romana] |
cadre mișcate în viteză
prin ploaie oameni mașini biciclete copii cu cercuri o linie la stânga orașul la dreapta limpezimea cerului văzut doar în colț încetinește / derulează / reia scena o vrabie în geam ca și când ar aștepta să îți citească în palmă o linie prin care te rupi de senzații induse (spectatorul ar trebui să le aibă) vântul rătăcit între haine și piele deus ex machina lacrima zeului alunecând pe scalp până în colțul ochiului în care intră traiectoria cu colțuri a umbrelei magenta deschide o fereastră proiectată pe zid afară strada aici oamenii își calcă pe tălpi biserica poartă pe ape crucea lui petru treci de imaginea țestei efect de zoom in acolo cercul cade în iarbă și copilul râde spre fluturele prins în centru din nou strada, colț, zoom out rapid papagalul așteaptă cu biletul în cioc revelații pentru sine ar vrea să afle că de fapt e lovebird cut, pană de inspirație întuneric / un lovesong cu rapid eye movement să-mi dea cineva cd-ul cu coloana sonoră pentru filmul al treilea / acesta sună a goliciune timpul și spațiul se intersectează facil apoi se curbează iluzie optică pictorul caută febril cartonașe de puzzle în grămada de scoici pietre șlefuite și inimi de marțipan pe pânză apare mișcat the end la cinema rulează hitchcock acasă bertolucci în noi al treilea film duhnește a pene albastre stinse de ploaie ____ N.B. Interzis a se introduce pe blog-uri personale și alte site-uri fără acceptul expres al autoarei. Mulțumesc.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy