agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-12-27 | [This text should be read in romana] |
Am crezut
Că nimeni nu mă poate iubi Că sunt lăsat singur De către Soartă Ca de-o mamă neglijentă Și doar Soarele Mă mai salută Ca un tip binecrescut De două ori pe zi ........ nu am avut puterea să spun nimănui că toate florile pe care le-am primit de la îngeri să le ofer Oamenilor ce-mi vor zâmbi, le-am dăruit pe toate încă de când aveam câțiva ani, mamei mele și-atunci, când prima iubire mi-a dăruit primul ei zâmbet inima mi-am simțit-o ca pe o pradă sfâșiată nemilos de colții unei haite de lupi atunci, mi-aș fi vândut aproape toată tinerețea pentru o floare de înger... dintr-un sărut, dintr-o mângâiere o îmbrățișare, un cuvânt i-am adunat buchetul pe care și astăzi îl mai ține în suflet ca-ntr-o vază de cristal, îmi simt tinerețea cum pleacă de lângă mine ca pe trenul ce nu-l voi mai ajunge niciodată dar eu tot aștept ca îngerii să-mi aducă încă odată buchetul acela imens pentru că am mai întâlnit oameni la fel de frumoși și buni precum tânăra mea mama ce mă lua în brațe ca pe propria sa Viață, până atunci, le dăruiesc oamenilor ceea ce mai crește pe lângă inimă, fire de iubire abia îmbobocite. Grădinarul de suflet al meu Știe că sunt un tinerel cu părul bălai Care-a furat iubirea mamei, a primei fete care i-a plăcut, și-mi dă mereu peste mâini să mă opresc odată! Tribunalul iubirii dă sentințe pentru „delapidare” cu arest „la domiciliu”... Să stai, pe viață, în inima aceleia căreia i-ai furat iubirea... ...da, ai dreptate, tot pe viață! Sentința e dreaptă.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy