agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-30 | [This text should be read in romana] |
astăzi nu am nimic de făcut
nu salvez lumea în cazul în care vă întrebați dacă vreo casă a luat foc urăsc femeile care merg cîte patru pe stradă și cu toată politețea mea nu se dau la o parte și eu le spun dacă vreți o stradă numai a voastră mergeți la primar în audiențe și sincer ele nu se dau deoparte nici eu și eu trec prin ele ca lama unui utliaj de dezăpezire se uită contrariate nu sînt hoț țațelor despre mine numai de bine am visat acum două zile că eram mîncat de viu și-n vis îmi tot repetam că e vis și urlam și-m era teamă că se trezește mama dar totul era un vis despre mine numai de bine aș putea să-ți spun ce mai visez după ce ajung seara acasă n-aș putea să spun ce visez a doua zi sînt fericit că am ajuns să merg cu avionul un vis care se cheamă glasgow și georgiana care se întoarce din australia și eu beat în chamonix într-un bar de australieni hello mate hello mate uneori îmi vine să mulțumesc acestui computer că m-a lăsat să scriu aceste rînduri aș putea să scriu că fac dragoste cu toate femeile că mă iubesc toate femeile din spital deși eu m-am dus să donez sînge e o parodie de prost gust dar o să am o prietenă brîndușa o să merg în kenya și probabil n-o să mai fie nimic nu sînt fals nu mai pot probabil e o fază prin care trece oricine victore sorry man a cîștigat federer azi a cîștigat serena mîine e finala frate-miu e undeva acolo aș vrea să fiu acolo pentru că acolo am văzut dacă n-ai pe cineva ești dus ar putea să fie un poem reușit dar nu e să-ți zic și de ce aș vrea să vorbesc dar nu mai pot urăsc femeile care nu au nimic de spus serena a cîștigat deși eram fan henin asta e uneori cîștigi uneori pierzi uneori te pierzi de tot am desfăcut o bere am șters cu mîneca restul în glasgow ar fi trebuit să zboare o cioară ca și aici adică să se întîmple ceva care să conteze sînt un om trist nici măcar poezie nu mai scriu rasta o pastă de dinți medicinală curat în cameră și o jumătate de țigară ca să nu mă apuc de plîns în rest numai de bine. hey glasgow. give me my fuking romance.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy