agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-12-13 | [This text should be read in romana] |
- Lumea întreagă valorează mult mai puțin decât mântuirea unui singur suflet.
- Dacă auziți pe cineva spunând că prostia e o forță cosmică, ziceți în gând de mai multe ori: Asta nu se referă mine, asta nu se referă la mine! - Binele făcut nu rămâne niciodată dator. Nevăzut și neștiut îl recompensează pe făcătorul de bine. - Omul nu trebuie să trăiască pentru plăcerea de a mânca ci pentru bucuria de a trăi. - Libertatea rău folosită se întoarce împotriva tuturor oamenilor. - Conceptul de artă fără Dumnezeu este ca o pasăre cu o singură aripă. - Starea copiilor este una naturală a fericirii. De ce noi, oamenii maturi, nu suntem în stare să o păstrăm? - Divorțul nu e mai mult decât o călătorie în doi pe un vapor care eșuează. - Viața omului seamănă cu o călătorie scurtă, foarte scurtă - Când doi oameni se ceartă, fiecare împinge adevărul spre celălalt - Pierzania face mai multe victime decât virtutea aderenți. - Mult valorează învățătura dar nimic nu întrece bunătatea.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy