agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-30 | [This text should be read in romana] |
Privind テョn ansamblu, de ceva timp テョncoace am observat cト s-a schimbat ceva. Pテ「nト nu demult nu reuネ册am sト-mi dau seama nici mトツar de ce naturト era schimbarea. Acum テョnsト ネ冲iu : sトビbトフorile iernii sunt 窶彭e vinト窶.
Aceste sトビbトフori ne motiveazト ca sト fim mai optimiネ冲i, mai テョncrezトフori テョn noi テョnネ冓ne, ネ冓 sト preネ孛im fiecare clipト alトフuri de cei dragi, oriunde am fi 窶 テョntr-o cafenea, テョntr-un parc, acasト sau la un concert. テ始 ultimト instanネ崙, dacト vorbim despre concerte, implicit vorbim ネ冓 despre artiネ冲i. Mihai Trトナstariu este un artist care a debutat anul acesta テョn cariera lui solo cu o baladト de succes, avテ「nd テョn vedere latura romanticト a tinerilor de la noi din ネ嫗rト. Sensibilitatea cu care au rトピpuns ei 窶 ネ冓 nu numai 窶 la piesa lui cテ「t ネ冓 un concert ar garanta reuネ冓ta unui spectacol de zile mari. Dimineaネ崙. Probabil, ora 10. Eu ネ冓 Mihai Trトナstariu ne テョntテ「lnim la recepネ嬖a unui hotel ネ冓 voi juca rolul unui reporter amator. テ始 planul de discuネ嬖e va fi inclus ネ冓 repertoriul sトブ pregトフit pentru concert, ネ冓 planurile lui pentru anul panト la care au mai ramas doar vreo 30 de zile, chiar ネ冓 politicト, artト, sau... altceva. Urmeazト ca sト facem douト 窶徘opasuri窶 テョn Iaネ冓. Mai テョntテ「i vom merge テョntr-o instituネ嬖e unde existト numai artiネ冲i, ce-i drept, テョn devenire : Liceul de Arte 窶廾ctav Bancilト窶. Pトκ冓nd pe holurile liceului, vom intra テョntr-un amfiteatru unde Mihai va cunoaネ冲e tinere talente de la secネ嬖ile canto, balet, teatru ネ冓 de la secネ嬖a arte plastice. Acum mト gテ「ndesc 窶 poate v-aネ嬖 dat ネ冓 voi seama 窶 cト nu ne-ar permite timpul sト facem cunoネ冲inネ崙 cu fiecare dintre aceネ冲i copii, ネ冓 atunci vom participa cu toネ嬖i la un recital. Si nu unul oarecare, ci un recital susネ嬖nut chiar de toネ嬖 aceネ冲i elevi. Pe 窶徭cenト窶 vom avea plトツerea de a asculta unii elevi cテ「ntテ「nd, sau de a lua parte ネ冓 la alte intervenネ嬖i artistice din partea tinerelor talente de la secネ嬖ile teatru ネ冓 balet, iar nu テョn ultimul rテ「nd, poate chiar cel mai important detaliu 窶 decorul va fi realizat din lucrトビi semnate de elevii de la secネ嬖a arte plastice. Odatト ce se va finaliza aceastト テョntalnire cu o ネ册dinネ崙 de autografe 窶 vom parcurge ネ冓 cel din urmト 窶徘opas窶, tot テョn mediu artistic. Vom urca la ultimul etaj al Casei de Culturト a Studenネ嬖lor, unde Mihai s-a perindat テョn timpul studenネ嬖ei sale, pregトフindu-se sト devinト informatician. Adicト vom merge la teatrul studenネ嫺sc Ludic. Aici prioritare vor fi amintirile 窶 amintirile lui din trecut, iar apoi poveネ冲ile altora, din prezent. Aceasta este ziua pe care mi-aネ dori sト o petrec テョmpreunト cu Mihai Traistariu. Dacト voi putea depトκ冓 limita de a inventa doar aceasta zi, ネ冓 dacト tot suntem la capitolul amintiri, voi sトビbatori ziua テョn care voi scrie テョn jurnalul meu : 窶彗 fost un テョnceput promiネ崙フor; acum sunt redactor窶. Notト: cu acest text am participat la un concurs ネ冓 am fost unul dintre 20 de cテ「ネ冲igトフori.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy