agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-10-18 | [This text should be read in romana] |
aștept ora
aștept clipa aștept spectrul să-l învăluie în ceața rară pe cel care e ascuns în deltă printre stânci groase de sfoară primirea dulce a buzelor clare este dreaptă supliciul este ca și omul crâncen când nu-l doare aprig când suferă singur în mormânt printre porumbi aleea întunecată strânge mizeria la sânul ei drept și canceros în tenebrele clipiri abia zărești un câine mort păpușa fără cap se ascunde de strigăte cuțitul își întinde lama printre piruete sfârteca maxilarul gros de pânză a dormitorului cafeniu domnilor trăim în igrasie gândea meticulosul profesor tătar când eram tânăr dar sărac am trăit pe picior mare am o tehnică dezbinată în care vă voi descoperi sensibilitatea sensibilității prin frica destul de meticuloasă am o idee că nu trebuie să faceți nimic constatator decât să încasați replicile celor o sută de chipuri otrăvitoare de lângă ambasada americii ochii sunt striviți de salata de pește crâncen domnilor la orele de curs pe care mă încumet să vi le predau fără perdea mă prefac că nu voi avea nici un dialog cu DVS. dar monologul meu ministerial se întoarce împotriva oricui stăm lipiți de oasele gurilor așezați de creioanele tâmplelor poftim aici cu scuze princiare salutăm domnilor sfârcul obuzelor inactive Lăsăm Lăsăm Lăsăm Þevile militante lângă venele zgârcite Lăsăm lansări de cărți și evenimente Strivite Ne străduim să ne... Încumetăm Ca Acum vă credeam prieteni am descoperit mai târziu mumii în piramida diagonală din Sirius Gândim În paradigme Suculente Ne Învrednicim să cuprindem În litere cifrele Scumpe ale vieții Râdem de poemele albe Din cele negre De cele Parcelate pe domenii ezoterice Înțelegerea este o faptă de Viață constrânsă la determinare Cuprinsul suprafeței este clădit cu petale roșii De ceai de măceșe Supunerea este ca un pistol Plin cu apă stătută Concluzia decurge din evenimente irepetabile Logica zilei este ca sufletul Alergat de imprimări Cu unde ultraviolete Plăpânde Strânsoarea clipelor adunate de trivial Sunt comandate Din secundă în secundă Centrul universului nu mai este în om Nu mai este sus nici jos Este undeva în lateral Puțin în lateral Undeva unde nici exactitatea nu mai Poate fi exactă Unde chiar ea se pierde cu firea Unde sămânța este galben aurie Unde fetusul are zile de naștere incerte Unde supărarea este suspiciunea fericirii Unde unghiile cresc pe vârful Palelogramului Unde se știe pentru că se știe Unde nu se știe pentru că nu se știe Cum vom arăta vom mânca Cum vom merge la film vom zappa pe ecrane ceșnuii Multe emisiuni Cancerigene multe boli incurabile vor devasta Paturile Goale Spitalele arhigoale Iar oxigenul va deveni fier sufletul aur apa foc și umbra pâine Iisus zâmbet de copil nebotezat într-a zecea zi Frunzele sunt albe. Căldirle sunt pântece. Tramvaiele sunt aburi. Erele sunt softuri. Munții sunt ape. Furnicile sunt batalioane. Ușile sunt scaune. Aștept.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy