agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-10-19 | [This text should be read in romana] |
a 3-a categorie de artisti - cei in stare pura
... acei artisti pe care ii vedem intr-o vesnica framantare, cautare, cei care "ard". cred ca multi de aici s-au trezit in miez de noapte manati de dorinta de a scrie, picta, compune, etc... genul acesta de artist il vad plecand pentru a cumpara ceva din oras, sa zicem,si dupa dupa 4-5 ore, acasa toti il cauta innebuniti si il gasesc pe o banca intr-un parc scriind, sau pictand, uitand de timp si spatiu... vacantele mi le-am petrecut mereu la bunica mea, la Focsani, si intr-o noapte ducandu-ma sa beau un pahar cu apa, vad lumina aprinsa in atelier ... ma duc sa vad ce se intampla... si atunci am vazut artistul in stare pura. era verisoara mea care picta... comerciantul din mine s-a uitat chioras si m-am gandit ca nu e prea sanatoasa, ca putea sa astepte pana la ziua, nu sa se trezesca in miez de noapte... comerciantul niciodata n-o sa inteleaga artistul, el chiar este indignat ca nu poate negocia, pentru ca artistului in stare pura, poti sa-i spui cat vrei ca un tablou daca l-ar vinde ar castiga cat sa-si ia o casa, n-o sa te asculte, pentru ca nu-l intereseaza banii; sau este posibil sa ti-l dea cadou... si te gandesti ca e nebun... ...acum intelegeti de ce am scris isterie? comerciantul este isterizat de artist, de naivitatea lui, de ochii de caprioara, de lumea lui ciudata, neinteleasa ... comerciantului vine sa-l scuture pe artist si sa-l trezeasca la realitate... hahahha.. cumplit, comerciantul creeaza BANI.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy