agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-11 | [This text should be read in romana] |
Gicu a sfatuit-o pe soacra-sa sa omoare gandacii de bucatarie cu gaz de la aragaz. Sa inchida bine ferestrele inainte si sa citeasca un ziar intre timp, pe un scaun , langa aragaz. A facut exact ce i-a spus el si a doua zi , i-a telefonat si i-a multumit, i-a spus ca toti au murit, pana la ultimul. Si ca ea, a citit tot ziarul , chiar si rubrica de sport.
------------------------------------------------------------ Ieri a fost inmormantat domnul Costache care locuia deasupra soacrei lui Gicu. Erau buni prieteni dar din pacate si el avea gandaci de bucatarie. ------------------------------------------------------------ De cate ori Gicu nu vrea sa se certe cu nevasta-sa apare Gogu si il invita la o "sedinta de cartier". Dupa ce se intorce beat acasa, ea probeza pe el cateva facaleturi . Dar deja nu mai are putere de cearta si cade lat pe canapea. A doua zi nu-si mai aduce aminte de nimic si nu intelege de ce nevasta-sa il face betiv ordinar. De ce oare , cand el nu are chef de cearta, are ea ? ------------------------------------------------------------ Gicu a mai sfatuit-o pe soacra-sa sa omoare sobolanii cu cianura injectata in bucati de cascaval. Dar mai intai sa guste ea o bucata injectata si daca simte o caldura sufocanta inseamna ca momeala e buna . A doua zi , ea i-a telefonat si i-a multumit. I-a spus ca toti cei zece sobolani au murit cu toate ca ea nu a simtit nici in pic de caldura dupa ce a gustat momeala . ------------------------------------------------------------ Ieri a fost inmoramantarea doamnei Gheorghiu care locuia la doua etaje mai jos de soacra lui Gicu. Nu vedea bine oricum, avea miopie , lentile minus doua zeci . De ce dracu ura asa tare sobolanii ? ------------------------------------------------------------ Gicu e in depresie de zece zile. N-a mai iesit din casa de atunci. Administratorul blocului a fugit cu banii , in Ungaria. Stai putin , Gicu e administratorul si are rude la Strehaia . Domnilor, de ce in Ungaria ?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy