agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-05-02 | [This text should be read in romana] |
Sunetul ce i se rostogoli din gât era îndelung exersat, grav și amenințător, duios și agresiv în același timp, chemarea repetată de împerechere a cerbilor vibră peste pădure. După ce liniștea se așternu la loc printre trunchiurile noduroase, Sebastian își ținu respirația. Acum se întâmpla totul.
CocoÈ™ul se trezi de tot È™i ciripi ofticat în direcÈ›ia lui. Sebastian îl ignoră pentru că altceva îi atrase atenÈ›ia. La doi kilometri, drept în față, ceva mare se ridica încet de pe frunzele uscate. Adulmecă aerul È™i ciuli urechile în direcÈ›ia aceea determinând dacă È›inta se pusese în miÈ™care. Da, È™i venea exact spre el. Prea departe ca să-È™i dea seama dacă avea copite sau gheare, își forță saliva înapoi în gât È™i își impuse să aÈ™tepte. Lupii nu erau răi la gust, da′ nici miel la proÈ›ap nu erau. UrÈ™ii nu se dezmorÈ›eau din munte aÈ™a devreme, aÈ™a că un lup sau o ciută rămâneau singurele variante. AÈ™teptă să audă bătaia distinctă de copită È™i suflă uÈ™urat când aceasta veni. N-avea timp să se bucure, spectacolul trebuia să aibă loc fulgerător, n-avea vreme de joacă. Sprintă în stânga urmând direcÈ›ia firului de apă ce străbătea pădurea. Nu era sigur că cina lui o va lua în aceeaÈ™i direcÈ›ie, dar trebuia să-È™i È›ină vântul în față. ÃŽi ajungea să se apropie la o jumătate de kilometru, de acolo era treaba Sfântului. ÃŽn cinci minute atinse firul de apă, dar ciuta nicăieri. O luase deja spre locul unde auzise animalul când alte sunete îl ajunseră dinspre sat. ÃŽnjură printre dinÈ›i È™i își eliberă cuÈ›itul din centură. Avea nevoie de concentrare È™i afurisiÈ›ii de braconieri cu câinii lor păreau să-i vâneze animalul. ÃŽn visele lor. Se lăsă într-un genunchi pe pătura de frunze uscate È™i își curăță mintea de misiune, tot ce conta era foamea È™i trebuia satisfăcută, cu orice preÈ›. Căpriorul atinse din greÈ™eală scoarÈ›a uscată a unui arÈ›ar bătrân È™i lemnul pocni înfundat. Sebastian n-avea nevoie de mai mult. Privirea lui se focaliză cu o dexteritate imposibilă oamenilor È™i la vreo È™ase sute de metri desluÈ™i printre trunchiuri forma mult dorită. Sfântul țîșni în secunda următoare urmând credincios traiectoria trasată de ochii lui.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy