agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-11-12 | [This text should be read in romana] |
Am sa fiu cel ce nu simte, cel ce nu minte, cel
ce nu poate iubi, blestemat sa poarte aripi care-l trag in jos, care-l opresc din zborul printre ingerii ce dorm uitati de vreme pe la portile impaienjenite ale celor ce nu stiu sa ceara ajutor. Nu voi fi eu, voi fi doar o intruchipare obscura a obsesiei mele. Gustul dulce al unei temeri, doar el va ma va tine pururi treaz atunci cand morfina se va scurge usor in vena mea plina de ura si venin. Voi fi aruncat in pamantul umed, privind in sus cu ochii inchisi. Dar atunci voi vedea totul, caci nu voi mai privi de sus, nu voi fi doar \cu picioarele pe pamant\, ci cu tot trupul; si n-oi mai fi cel calcat in picioare de voi, pentru ca acum, desi sunt sub voi, sunt si deasupra voastra. Si in stanga, si in dreapta veti fi inconjurati si nu va trebui decat sa zburati ca sa va ascundeti de mine. Dar cu aripile voastre negre nu veti reusi sa va inaltati, sa va apropiati de El, pentru ca n-ati stiut sa ma vreti asa cum sunt...cum am fost. Cand veti incerca sa va ridicati, aerul care se va sparge de voi va fi doar incordarea zambetului meu ironic, care atunci vă va descuraja si pe voi, si vă va taia si voua elanul datorita caruia ati reusit cu sudoare sa va desprindeti de restul. Iar atunci cand va veti prabusi si veti cadea cu fata pe mine, va voi scuipa cu noroi, dar nu acelasi cu care ati aruncat voi in mine, ci cu noroiul lasat de lacrimile sarate ale sufletelor albe, scurse la picioarele mele atunci cand ma zbateam sa nu raman ca voi. Va fi doar o polita platita cu aceeasi modeda din partea mea. Dar voi sa nu va intristati, fiindca nu veti sti ca eu am ramas singur printre morminte datorita voua; v-am parasit devreme si n-am ajuns sa fiu batran, sa invat sa zbor in sus, catre cei buni. Acum imi place AICI, caci AICI sunt puternic. Am si aripile cu care ma mai ascund de ploile reci si de arsita verii. Daca ma voi plictisi, voi mai trage usor catre mine cate un suflet dintre voi, dar ce pacat ca voi aveti o flacara plapanda, care nu rezista in lumea mea. Nu vreau decat sa ma priviti in ochi cand va chem, dar voi ii inchideti repede. Voi sunteti propria voastra moarte, fiindca nu aveti curajul sa priviti prin mine.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy