agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-18 | [This text should be read in romana] |
Printre claxoane și iluzii,
printre autobuze și cântece uitate, umbrite de aceleași clădiri din piatră galbenă, străzile cresc în mine ca în ziua când te-am întâlnit. Te zăresc la capătul aleei, pasul lin, de felină la pândă, te îndrepți spre mine cu același zâmbet ,același pas, același strigăt anunțând începutul unei lupte din care nimeni nu iese niciodată învingător. Și ca în cartea de istorie, bătăliile au durat secole, oști s-au sfâșâiat între ele, țări au fost pustiite, dar nimeni nu a învins. Din când în când o stea se desprinde din ceruri și ninge peste noi cu lumini. Pentru clipa asta merită să înduri toate rănile. Odată la o sută de ani, în fiecare viață, ne întâlnim să purtăm aceleași războaie absurde, și tot ce se schimbă sunt doar cumplitele armuri, scuturile, lănciile, ...cuțite ...pistoale ...haine ușoare de stofă ...vorbe sticloase ...lacrimi. Apoi urmează tăcerea. Iubirea aleargă pe catalige pe aceleași străzi pline de noroi. Iubirea aleargă grăbită prin aceleași ganguri pustiite de vânturi, aceleași vânturi care de secole ne scriu -episod cu episod- POVESTEA.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy