agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-25 | [This text should be read in romana] | Nicole sta dezbracata in faČa ferestrei deschise . Fara haine sau alte accesorii, complet goala. SenzaČia de totala libertate ma infioara . Pielea ta neteda respira aerul proaspat dinspre livada cu pomi. Lumina e blinda ca intr-un tablou de Vermeer. Lumina vine de dinauntru. E timpul sa te imbraci. Lumina fuge sub bluza ta. PereČii camerei se contracta Či se dilata cu respiraČia ta calma. Imbraci o bluza, eu Či-aČ acoperii ochii cu un voal de matase, poČi vedea prin el dar ramai nevazuta, pe cap iČi pun o palarioara de paie, am vazut una la indienii de linga graniČa, femeile lor erau tare frumoase. Tu plangi cind vezi ceva frumos ? Eu da. Mi se face pielea de raČa Či capat un nod in git. Apoi vine parfumul. EziČi intre 2-3 sticlute, alegi una verde cu ulei de menta, simuleaza feromoni de virgina. Din departarea mea nu simt mirosul tau dar cred ca il Čtiu, e adus de vint, peste mare. AlbatroČii ametiČi de parfum se intorc din drum spre Čarile de unde au plecat . Ar trebui scoasa o lege impotriva migraČiei pasarilor. Ma doare cind pasarile pleaca. Detest desparČirile. Garile lui Chirico pustii. Te uiČi la ceas din nou. El intirzie . Mai aranjezi o floare in vaza. Deschizi un nasture la bluza. De ce nu trece timpul, zici. Cind sintem copii credem ca timpul e infinit. Cind creČtem spargem clepsidrele ca sa ciČtigam timp. Sa mai avem o clipa. Sa mai respiram o zi. Sa mai iubim un ceas. Oare de ce il iubeČti ? Cafeaua da in foc, miros ars in nari, vinul aČteapta in pahare slefuite. El a venit, se trinteČte distrat in fotoliu Či zice un scurt Hi baby...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy