agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-13 | [This text should be read in romana] |
Cataclisme de amintiri subliminale percepute într-o altă dimensiune crepusculară a cosmosului din mine. Eterogene, memoriile despre “ celălalt”sunt puternic percepute în haosul halucinant al gândurilor…La fiecare solstițiu de iarnă și după o eclipsă scandaloasă de soare, mă preling fremătător între două clepsidre. Mă aflu când în perioada post modernistă a vieții, când în situația ingrată a începutului de epocă romantică… În gând rememorez “rolurile” trăite de-a lungul anilor excesivi de incisivi. Când maestru al stărilor variate ale euforiei și disforiei, când anonim fără ambiții și fără veleități de a da din coate pentru a ieși din borborosul cotidian. Dacă “eu” a fost răsfățatul proniei divine, inevitabil “celălalt” își făcea siesta fără nerușinare în păcate. Când "celălalt"-ul devenea erou, "eu" se dădea la fund, fricos. Mereu o competiție acerbă, inutilă și prostească între două entități diametral opuse. De fiecare dată când "eu" era politicos, delicat, cuminte, "celalalt" devenea bădăran, vulgar, obraznic. O alternanță ciudată a stărilor care se subminau una pe alta. Dar, paradoxal, ca într-o simbioză greu de înțeles, se și completau reciproc. Niciodată n-am izbutit să fac o delimitare clară a preferințelor. Nu știam cărei entități să mă dedic în totalitate. Excursul prin măruntaiele psihice ale celor doi competitori mai mult m-au nedumerit decât să aflu răspunsuri.
Actor și spectator, deopotrivă, călău și victimă, în același timp, martor și făptuitor, totodată, re_memorez, re_vitalizez, re_constitui, re_cosmetizez întruna, agonic, eul-celălalt actual cu influențe de conivență din eul vechi și excelălalt. Desfac și descriu inconștient, incontinent, incongruent, mișcarea oscilatorie a bidimensionalității mele atipice de înger și drac. Trăirile-mi multiple reflectate amorf și polimorf în miile de stări, senzații, refulări, frustrări, revin toate buluc, într-o dezorganizare colosală în interiorul meu. Mereu controversați “eu” și “celălalt” se vor completa și detesta reciproc în mine până la un nou cataclism cosmic al conștiinței.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy